جکوزی چیست ؟

جکوزی‌های مدرن امروزی بسیار متفاوت از وان‌های ساده قدیمی‌ هستند و امکانات فوق‌العاده‌ای دارند، ولی در کل جکوزی سازه بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در محوطه جهت ماساژ دادن عضله‌های بدن با فشار زیاد توسط پمپ‌های قوی از طریق لوله‌‌های تعبیه شده و نازل فشار در قسمت های مختلف دیواره به داخل آن رانده می شود.

 از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی ،ریلکسی و امور لاکچری استفاده می‌شود.

 ماساژ با  آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد.

برای استفاده از جکوزی ، افراد داخل حوضچه قرار میگیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فواره‌های زیر آب قرار میدهند. همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده می‌کنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژور ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند. معمولا متریل استفاده شده در بدنه جکوزی برای طول عمر بیشتر و استحکام سرامیک و کاشی می باشد و جنس این نوع متریال مانع آسیب رسانی به بدن افراد در حال استفاده از جکوزی می شود و کاملا بهداشتی نیز هست.

 

 

جکوزی ها در دو نوع ساختنی و پیش ساخته قابل عرضه به بازار هستند که هر کدام معایب و مزایایی دارد.

مهمترین بخش انتخاب جکوزی کارکرد پمپ مربوط به آن می باشد که بتوامد با پرقدرتمندترین حالت آب را پرتاب کرده و لذت فشار ماساژ آب را به مخاطب بچشاند.

در حالت پیش ساخته پمپ روی دستگاه قرار دارد و پکیج جکوزی را مشتری آماده به نصب تحویل می گیرد.(در این صورت باید به برند و قدرت پمپ بسیار توجه کرد )

و در حالت دوم برای ساخت جکوزی مورد نظر می توان به راحتی با مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب شرکت پرتو سپهر اسپادانا بهترین پمپ را برای جکوزی مورد نظر انتخاب نموده و از بهترین ها بهره مند شوید.

 

تجهیزات مورد نیاز جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *